Inzertní bojkot Facebooku nezměnil reálně nic. Mark Zuckerbeg se protestujícím prostě vysmál
Od RychlofkyInzertní bojkot Facebooku nezměnil reálně nic. Ze značek účastnících se v Stop Hate for Profit se některý na Facebook již vracejí, některé chtějí v bojkotu pokračovat. Mark Zuckerberg se jim již dříve tak jako tak vysmál a na příjmech z inzerce se aktivita nijak výrazně neprojevila. Aktivita ale alespoň přispěla k pochopení toho, že točit reklamu na jednom jediné místě je nevhodné.
Poučné je i to, že někteří z protestující se nechali uchlácholit obvyklými sliby Marka Zuckerberga, ačkoliv víme, že náprava nedorazí. Zajímavé může být, že Coca-Cola se nevrátí k inzerci na Facebooku, Instagramu ani Twitter ale znovu začne na YouTube a Linkedin. Zvláštní přístup, YouTube je plné nenávistí stejně jako tři „zapovězení“ a Linkedin je miniaturní.
Více v After Monthlong Boycott, Which Brands Are Coming Back to Facebook?