Alza.cz zpřísnila podmínky pro Affiliate

Od Rychlofky

Alza.cz v podmínkách pro affiliate prodej na konci března přidala drobnou změnu týkající se využívání reklamy:

VOP – 3.2.: Dále je zakázána reklama v reklamních systémech Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Business Manager a v dalších reklamních systémech s odkazováním a/nebo přesměrováním na webové stránky obsahující výraz Alza (například Alza.cz, alza.cz, Alza.hu, Alza.at, Alza.de, Alzashop.com apod.)

Od marketingového ředitele Jana Sadílka dorazilo následující doplnění k dotazu na důvod této změny.

PPC systémech, které fungují na bázi aukce, bychom byli sami sobě ve výsledku konkurentem. Ve finále zaplatíme víc za bidding, tak ještě nakonec zaplatíme provizi partnerovi za to, že nám tuto reklamu zdražil. Nemáme nic proti využití PPC na vlastní brand partnera, jako mají mnohé porovnávače cen. Nicméně zakazujeme prosté přímé cílení na nás, či 0 sekundový redirect.

Vysvětlení logické. Případná biddingová válka je reálná a přesně jak je napsáno ve vyjádření by měla i nepříjemné dopady.