Teen Vogue a Facebook v kauze zaplaceného článku co se tvářil jako redakční. Ukázka jak špatně na tom #PR Facebooku je
Od RychlofkyFacebook si v Teen Vogue zaplatil článek jak bojuje proti dezinformacím. Ten ale byl vydáván za redakční článek, pak vydáván za článek redaktora, který s ním ovšem neměl nic společného a pak se článek zcela ztratil. Mezitím Facebook ale stále tvrdil, že to je čistě redakční práce a nemá s tím nic společného. Samozřejmě ho i propagovala Sheryl Sandberg na svém Facebooku.
Článek je každopádně stále k mání v Archive.org a je to takový typický učebnicový PR článek co by v médiích nikdo nikdy nedal dohromady.
Co navíc, Teen Vogue má cílovou skupinu, která už ani neví, že nějaký Facebook existuje.
Celá taškařice je velmi dobře popsána v Teen Vogue Yanks Puff Piece on Facebook’s Anti-Disinformation Efforts After People Found Out Facebook Paid for It a hodně dobré doplňkové čtení je v Facebook’s PR feels broken

Sheryl Sandberg propaguje neplacený PR článek a používá při tom slovo transprentnost.