Zmínka se zpětným odkazem v (například) Mashable za až 2000 dolarů? Věci jsou prostě na prodej, dokonce v okamžiku, kdy jde o renomovaného autora

Zmínka se zpětným odkazem v (například) Mashable za až 2000 dolarů? Věci jsou prostě na prodej, dokonce v okamžiku, kdy jde o renomovaného autora, který tímto způsobem protlačuje své klienty do médií jako je Mashable, Time, TechCrunch či WSJ.
Zjištění v One Of The Web’s Most Prolific Online Marketing Writers Has Been Promoting His Clients In Articles For Forbes, Entrepreneur, And Inc. Magazine není nic nového, stejné věci se objevují několikrát do roka u různých autorů a médií.
Zajímavá je druhá polovina článku, kde upozorňuji to jak tahle „spolupráce“ funguje i s další online celebritou – ta ale tvrdí, že to vše se děje, protože jsou přátelé. Poučné čtení.
A mimochodem www.audiencebloom.com se už chvíli tváří jako seo.co a zajímavé čtení je ještě pár let starý rozhovor v Interview with Guest Blogging Rockstar Jayson DeMers from AudienceBloom