UniCredit oznámil „z důvodu bezpečí“ a „osobních údajů klientů“ konec na Facebooku, Messengeru a Instagramu.
UniCredit oznámil „z důvodu bezpečí“ a „osobních údajů klientů“ konec na Facebooku, Messengeru a Instagramu. Pod oznámení je klasicky poměrně bouřlivá diskuze, která moc ve prospěch UniCreditu nevyznívá.
Na jednu stranu se tohle dá chápat, bankovní profily tradičně patří na sociálních sítích k místům kde najdete záplavu věcí, které tam lidé rozhodně nemají psát. Stejně jako se to dá chápat z pohledu praktického, poskytovat jakoukoliv uživatelskou podporu přes Facebook (Messenger či Instagram) je zásadně nepraktické a Facebook dělá maximum aby se firmy staly rukojmími i v této oblasti.
TIP: Jak skončit s Facebookem. Návod pro provozovatele weby, firmy a podnikání
Z čistě praktického a zákaznického hlediska je ale kompletní odchod ze sociálních sítích zvláštní rozhodnutí, zejména pokud UniCredit na tohle zákazníky nijak nepřipravoval. Ale možná je ta léčba šokem jednodušší.
Bohužel zde ale není ani slovo o tom, že by snad UniCredit přestal používat reklamu na Facebooku/Instagramu a zda důsledně odstraní veškeré věci související s Facebookem i ze všech svých webů a aktivit. Což se týká Facebooku, Messenger, Instagramu a Whatsapp – jak ve webové, tak v aplikační (mobilní) podobě.