Google prodává Zagat společnosti The Infatuation. Zagat se v Google ocitl před zhruba sedmi lety
Google prodává Zagat společnosti The Infatuation. Zagat se v Google ocitl před zhruba sedmi lety za 151 milionů dolarů a recenze restaurací se za celou tu dobu nijak extra nepodařilo nikam dál posunout, zejména ne daleko od původní papírové podoby, byť někdy v roce 2016 se Zagat dočkal nového webu i aplikace.
Jenže, jak už to tak u Google chodí, nějak se tam nedokázali dohodnout, zda prioritu má Zagat nebo doporučení v rámci Google samotného. The Infatuation mezitím právě recenze restaurací rozjeli v čistě digitální podobě, včetně Instagramu a #EEEEEATS hashtagu či mobilní aplikace a doporučování přes SMS.
Pokud neznáte ani jednu ze služeb, tak není divu, žádná se nikdy nedostala moc dále než na pár měst v USA, výjimečně mimo (The Infatuation je v Londýně).
Zagat prý zůstane samostatnou značkou s uživatelsky generovaným obsahem. O čemž si případně můžete zkusit popovídat později. Viz Google to Sell Zagat to The Infatuation, an Upstart Review Site