Mic.com mělo v roce 2015 přes 21 milionů měsíčních návštěvníků. Nyní, po přechodu na video obsah pod 7 milionů. Tvrdí ale, že to vůbec nevadí, že jejich videa na sociálních sítích vidí daleko víc lidí (viz Millennial publisher Mic.com says comScore data showing a shrinking audience is wrong — and it exposes a critical disagreement in digital media). Což má ale zásadní háček, většinu příjmů z jejich videí požírá Facebook a co navíc, Mic tam nikdy nebude moci prodávat vlastní inzerci. Na Facebooku má navíc jenom 3.6 milionu fanoušků, takže je i dost jisté, že bude muset výrazně přispívat penězi na onen zmiňovaný vysoký dosah. Celé je to ale zajímavé ještě tím, že se ukazuje, že comScore vlastně už nedokáže reálně měřit „návštěvnost“ – mimo Facebooku chybí i věcí jako Google Amp, Apple News, Facebook Instant Articles a další.