Psychografika od Cambridge Analytica přináší více otazníků než odpovědí.
Psychografika od Cambridge Analytica přináší více otazníků než odpovědí. Firma propojená na Trumpa si získala pozornost tím, že má data, kterými dokáže velmi přesně cílit na voliče a ovlivňovat je. A také „psychografikou“, profily předpovídajícími osobnost a skryté politické popudy každého amerického dospělého. Vše prý použitá právě Donaldem Trumpem. V Bold Promises Fade to Doubts for a Trump-Linked Data Firm to vše ale označují za přehánění a nakonec se ukazuje, že „psychografika“ možná ani vlastně neexistuje. Zajímavé čtení, které nakonec vede k tomu, že voliče (a hlavně labilní a bojící se dav) dokážete ovlivnit tím, co mu vlastně ukazujete. A vlastně je to pravda i o tom, jak se Cambridge Analytica prodává. Pokud vám předchozí nestačilo, tak ještě viz The myth that British data scientists won the election for Trump a Report: Trump campaign’s revolutionary data analytics actually a sham