Vydavatelům se nedaří získávat odpovídající výsledky z Facebooku či Snapchatu

Od Rychlofky

Vydavatelům se nedaří získávat odpovídající výsledky z Facebooku či Snapchatu. Někteří upouštějí od Instantních článků (snaha Facebooku ještě více připoutat vydavatele k platformě a ještě méně jim předávat návštěvníky), kde jim hlavně vadí omezení inzerce a s tím související zásadně nižší příjmy, než jaké by měli na svých vlastních stránkách. Čtenáři samotní pak s médiem ztrácejí kontakt, což ještě více média poškozuje. Média ale utlumují i Facebook Live a to nejenom proto, že Facebook přestal za obsah pro Live vytvářený platit. Hlavní co vydavatelům vadí je, že Facebook Live nemá dostatečně velkou sledovanost. V problémech je i Snapchat, vydavatelé, kteří do Snapchatu investovali čas a peníze, zjišťují, že zde není návratnost. Podrobnosti ve zprávě Distributed Content Revenue Benchmark Report (PDF) kde najdete velmi dobrou analýzu, včetně dalších platforem.

2017-01-24 19_31_37-DCN-Distributed-Content-Revenue-Benchmark-Report-2017.pdf.png