Přeskočit na obsah
@rychlofky

@rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Úno 26 2016
Off

Kam je nejlepší umístit logo značky pro nejlepší zapamatování?

Od Rychlofky

Kam je nejlepší umístit logo značky pro nejlepší zapamatování? Pokud si myslíte, že najdete nějaké nové revoluční řešení, tak ne. Logo prostě patří do levého horního místa. očekává ho tam 89 % uživatelů. Velmi užitečný rozbor najdete ve Website Logo Placement for Maximum Brand Recall

recall-rates

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAnalýza Brand Design Grafika GUI Logo UI UX Web Webdesign Značka

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Pond5 se chystá na revoluci ve fotobankách s pomocí AI.
Následující příspěvekNásledující B2B a sociální média? Jaké kanály obsahového marketingu fungují pro B2B?

Web běží na WordPress | Šablona: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}

Od července e-mailing, nově na PCTuning a živě na Twitteru

Každé pondělí ráno na PCTuning.cz, v neděli večer e-mailem a „živě“ na @rychlofky na Twitter.

×