Redesign Uberu jako učebnicový příklad. Bohužel nikoliv pozitivní.
Redesign Uberu jako učebnicový příklad. Bohužel nikoliv pozitivní. V Uber’s Atomic Meltdown to rozebírají, ale není příliš složité si toho všimnout. Třeba to, že je to zbytečné. Nebo to, že prostě pokaždé když se díváte na úvodní animace, tak skřípete zuby. Ale také je asi jasné, že primární cíl, tedy vylepšení PR, se takhle opravdu dosáhnout nedá. A nic nepomáhá, že jim to trvalo osmnáct měsíců, než to vymysleli. A jak Uber’s Atomic Meltdown je v tom zásadní problém, že samo vedení společnosti nemá nejmenší ponětí co vlastně chce. Takže ani nepřekvapí, že odmítli přijmout to co by jim navrhli profesionálové, a vše se řešilo interně. Ano, klasická cesta do pekel. A jestli stále nedokážete na svém mobilu najít ikonu Uberu, tak se nedivte.