Přeskočit na obsah
@rychlofky

@rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Úno 20 2016
Off

Redesign Uberu jako učebnicový příklad. Bohužel nikoliv pozitivní.

Od Rychlofky

Redesign Uberu jako učebnicový příklad. Bohužel nikoliv pozitivní. V Uber’s Atomic Meltdown to rozebírají, ale není příliš složité si toho všimnout. Třeba to, že je to zbytečné. Nebo to, že prostě pokaždé když se díváte na úvodní animace, tak skřípete zuby. Ale také je asi jasné, že primární cíl, tedy vylepšení PR, se takhle opravdu dosáhnout nedá. A nic nepomáhá, že jim to trvalo osmnáct měsíců, než to vymysleli. A jak Uber’s Atomic Meltdown je v tom zásadní problém, že samo vedení společnosti nemá nejmenší ponětí co vlastně chce. Takže ani nepřekvapí, že odmítli přijmout to co by jim navrhli profesionálové, a vše se řešilo interně. Ano, klasická cesta do pekel.  A jestli stále nedokážete na svém mobilu najít ikonu Uberu, tak se nedivte.

stažený soubor.png

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyDesign Logo Marketing Podnikání Redesign Reklama Startup Uber Značka

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Dřívější prezident BuzzFeedu spouští Cheddar a má na to tři miliony dolarů
Následující příspěvekNásledující Samsung Unpacked 2016 #TheNextGalaxy

Web běží na WordPress | Šablona: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}

Od července e-mailing, nově na PCTuning a živě na Twitteru

Každé pondělí ráno na PCTuning.cz, v neděli večer e-mailem a „živě“ na @rychlofky na Twitter.

×