The New York Times má jeden milion digitálních předplatitelů.
The New York Times má jeden milion digitálních předplatitelů. Trpělivost se vyplácí, ale je také dost nutná odpovídající změna. PayWall si v NYT pořídili v roce 2010. Celkový pohled až tak optimistický není, inzerce klesla o dalších 5.5 procenta (18.2 % dolů u tisku, 14.2 % nahoru u digitálu), příjmy klesly o 1.5 % (uvedené je za, teoreticky, poslední čtvrtletí), ročně předplatitelé digitálu přinesou zhruba 200 milionů dolarů. Příjmy od čtenářů (digitálních a tisku) tvoří 55 % příjmů NYT, inzerce 39 procent.
Viz Newsonomics: 10 numbers on The New York Times’ 1 million digital-subscriber milestone kde ještě zjistíte, že dvojkou v digitálních předplatitelích je Wall Street Journal (900 tisíc) a Financial Times jich má 520 tisíc. A také to, že dnes čte NYT denně na papíře 625 tisíc lidí a k tomu jeden milion digitálních předplatitelů. A teď si to ještě dejte do souvislosti s návštěvnost webu NYT – 60 milionů unikátních návštěvníků (pouze US), čili zhruba dvě procenta z nich platí.