The New York Times má jeden milion digitálních předplatitelů.

Od Rychlofky

The New York Times má jeden milion digitálních předplatitelů. Trpělivost se vyplácí, ale je také dost nutná odpovídající změna. PayWall si v NYT pořídili v roce 2010. Celkový pohled až tak optimistický není, inzerce klesla o dalších 5.5 procenta (18.2 % dolů u tisku, 14.2 % nahoru u digitálu), příjmy klesly o 1.5 % (uvedené je za, teoreticky, poslední čtvrtletí), ročně předplatitelé digitálu přinesou zhruba 200 milionů dolarů.  Příjmy od čtenářů (digitálních a tisku) tvoří 55 % příjmů NYT, inzerce 39 procent.

Viz Newsonomics: 10 numbers on The New York Times’ 1 million digital-subscriber milestone kde ještě zjistíte, že dvojkou v digitálních předplatitelích je Wall Street Journal (900 tisíc) a Financial Times jich má 520 tisíc. A také to, že dnes čte NYT denně na papíře 625 tisíc lidí a k tomu jeden milion digitálních předplatitelů. A teď si to ještě dejte do souvislosti s návštěvnost webu NYT – 60 milionů unikátních návštěvníků (pouze US), čili zhruba dvě procenta z nich platí.

The New York Times